Regulamin opłat za Roczny Podyplomowy Kurs Medycyny Estetycznej dla lekarzy, lekarzy dentystów oraz studentów ostatnich dwóch lat studiów wydziału lekarskiego i stomatologii
Nazwa Podyplomowego Kursu
„Master in Aesthetic Medicine from Academy of Face Sculpting”
„Roczny kurs Medycyny Estetycznej w Akademii Rzeźbienia Twarzy, poziom zaawansowany.”
Praktyczny kurs szkoleniowy w zakresie podawania:
- kwasu hialuronowego przy użyciu igieł i kaniul, mezoterapii, osocza bogatopłytkowego, biostymulatorów, toksyny botulinowej, hialuronidazy, fosfatydylocholiny,
- preparatów hydroxyapatytu wapnia,
- stosowania miejscowych znieczuleń,
- używania Dermapenu,
- nauka schematu postępowania w zakresie powikłań w medycynie estetycznej.
Kurs składa się z VIII szkoleń
Opłaty za Kurs należy wpłacać na poniższe konto:
Klinika Marusza
ul. Jana Kazimierza 11B
01-248 Warszawa
nr konta: 85 1140 2004 0000 3902 7670 0398
W tytule przelewu należy podać:
- Imię i Nazwisko Uczestnika
- Zgłoszenie na kurs oznacza akceptację Regulaminu opłat.
Koszt całego Podyplomowego Kursu to:
16 100 PLN
gdy płatny jest jednorazowo w momencie zgłoszenia
lub
17 700 PLN
gdy płatny jest w dwóch ratach po 8 850 PLN
Pierwsza rata płatna w momencie zgłoszenia. Druga rata płatna do jednego dnia przed terminem 4 szkolenia. Niezapłacenie należnej raty w terminie, skutkuje skreśleniem z udziału w dalszych szkoleniach w Kursie.
Zwroty: odbywają się zgodnie z niniejszym Regulaminem opłat.
W przypadku odwołania całego kursu (8 szkoleń) przez Organizatora, Uczestnicy dostaną 100 proc. wpłaconych pieniędzy w ciągu 7 dni od ogłoszenia odwołania Kursu.
W przypadku odwołania konkretnego szkolenia przez organizatora, Uczestnicy szkolenia dostaną propozycję nowego terminu szkolenia.
Rezygnacja z Kursu przez Uczestnika
Do 30 dni przed rozpoczęciem Kursu, następuje zwrot 100 proc. wpłaconej kwoty.
Na 29 do 7 dni przed rozpoczęciem Kursu, następuje zwrot z potrąceniem 5 proc. wpłaconej kwoty.
Na 6 dni przed rozpoczęciem Kursu, następuje zwrot z potrąceniem 10 proc. wpłaconej kwoty.
Należny Uczestnikowi Kursu zwrot pieniędzy zostanie przekazany na jego konto do 7 dni od daty otrzymania rezygnacji udziału w Kursie.
W zdarzeniach losowych rezygnacje rozpatrywane są indywidualnie.
Przyjęcie na Kurs
O przyjęciu na Kurs, każdy Uczestnik zostanie poinformowany e-mailem na podany przez siebie adres e-mail w ciągu 7 dni od wysłania zgłoszenia.
Od dnia otrzymania potwierdzania udziału w Kursie, Uczestnik jest zobowiązany do wpłacenia opłaty za Kurs zgodnie z niniejszym Regulaminem Opłat w ciągu 3 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego zakwalifikowanie na Kurs, na podany na stronie rachunek bankowy.
W przypadku niespełnienia wyżej wymienionego warunku w przeciągu 3 dni od wysłania informacji o zakwalifikowaniu do udziału w Kursie, Uczestnik zostanie automatycznie skreślony z zarezerwowanego przez siebie Kursu, o czym zostanie poinformowany drogą e-mailową.
Po otrzymaniu opłaty za Kurs, Uczestnik zostaje przyjęty na Kurs o czym zostanie poinformowany drogą e-mailową w ciągu 7 dni od otrzymania wpłaty.
Rezygnacje z udziału w Kursie należy składać wyłącznie drogą mailową na adres: drmarusza@drmarusza.pl.
Za datę rezygnacji przyjmuje się datę otrzymania emaila z rezygnacją.
Na pytania odpowiadamy pod numerami:
+48 601 357 939 lub +48 602 573 788
Szczegółowy program kursu | Regulamin opłat | Regulamin kursu | Formularz zgłoszenia na kurs