Regulamin opłat za Cykle szkoleń z medycyny estetycznej dla lekarzy, lekarzy dentystów oraz studentów ostatniego roku medycyny i stomatologii w Akademii Rzeźbienia Twarzy w Klinice Marusza

Nazwa kursu:

„Aesthetic Medicine Masters Program”
„Medycyna Estetyczna Szkolenie Zaawansowane”

Praktyczny kurs szkoleniowy w zakresie podawania: 
kwasu hialuronowego przy użyciu igieł i kaniul, mezoterapii, osocza bogatopłytkowego, toksyny botulinowej, hialuronidazy, fosfatydylocholiny.  Stosowania znieczuleń w obrębie twarzy, głowy i szyi. Używania Dermapenu. Wykonywania peelingu TCA oraz w zakresie postępowania w przypadku powikłań pozabiegowych w medycynie estetycznej.

Kurs składa się z IV cykli

Opłaty za Kurs należy wpłacać na poniższe konto:

Klinika Marusza
ul. Jana Kazimierza 11B
01-248 Warszawa
nr konta: 85 1140 2004 0000 3902 7670 0398

W tytule przelewu należy podać:

  • numer/numery opłaconego/opłaconych Cykli, za który/które dokonywana jest opłata lub opłata rezerwacyjna
  • Imię i Nazwisko Uczestnika czy Obserwatora

Zgłoszenie na Kurs oznacza akceptację Regulaminu opłat.

Ceny za udział w Szkoleniu

Obserwator – osoba, która ukończyła wcześniej cały kurs w Akademii Rzeźbienia Twarzy, płaci za jeden cykl 3000 PLN.

Uczestnik – w przypadku dokonania wpłaty za 3 lub mniej Cykli opłata za jeden Cykl wynosi 8000 PLN. W przypadku dokonania wpłaty za wszystkie 4 Cykle do 16 stycznia 2023 koszt całego szkolenia wynosi 24000 PLN, od 17 stycznia do 16 marca 2023 koszt całego szkolenia wynosi 26000 PLN, a od 17 marca do rozpoczęcia I Cyklu koszt całego szkolenia wynosi 28000 PLN.

Zwroty odbywają się zgodnie niniejszym Regulaminem opłat.

W przypadku odwołania całego kursu przez Organizatora, Uczestnicy dostaną 100 proc. wpłaconych pieniędzy w ciągu 7 dni od ogłoszenia odwołania Szkolenia. W przypadku odwołania konkretnego Cyklu przez organizatora, Uczestnicy Cyklu dostaną propozycję nowego terminu szkolenia, a w przypadku braku jego akceptacji otrzymają zwrot pieniędzy za dany Cykl w wysokości 100 proc. wpłaconych za niego środków. W przypadku opłaty za cały Kurs wpłacona kwota dzielona jest na 4 części, a Uczestnikowi zwracana jest 1/4 wpłaconej kwoty.

Rezygnacja z Kursu przez Uczestnika lub Obserwatora

Rezygnacja z opłaconych IV Cykli:

  • do 30 dni przed rozpoczęciem I Cyklu wiąże się potrąceniem 5 proc. wpłaconej kwoty
  • od 29 dni do dnia przed rozpoczęciem I Cyklu wiąże się z potrąceniem 10 proc. wpłaconej kwoty
  • w dniu rozpoczęcia I Cyklu wiąże się z potrąceniem 50 proc. wpłaconej kwoty.

W przypadku rozpoczęcia Kursu i rezygnacji z następnych Cykli koszt Szkolenia za każdy odbyty Cykl wynosi 8000 PLN, a zwrot za Cykle, z których zrezygnował Uczestnik odbywa się wg. zasad dla pojedynczego Cyklu.

Rezygnacja z pojedynczego Cyklu:

  • do 30 dni przed rozpoczęciem I Cyklu wiąże się potrąceniem 5 proc. wpłaconej kwoty
  • od 29 dni do dnia przed rozpoczęciem I Cyklu wiąże się z potrąceniem 10 proc. wpłaconej kwoty
  • w dniu rozpoczęcia I Cyklu wiąże się z potrąceniem 50 proc. wpłaconej kwoty.

Należny Uczestnikowi Szkolenia zwrot pieniędzy zostanie przekazany na jego konto do 7 dni od daty otrzymania rezygnacji udziału w danym Szkoleniu-Szkoleniach. W zdarzeniach losowych rezygnacje rozpatrywane są indywidualnie, zawsze jednak zostaje potrącone minimum 10 proc. wpłaconej kwoty.

Przyjęcie na Kurs

O przyjęciu na Kurs, każdy Uczestnik zostanie poinformowany e-mailem na podany przez siebie adres e-mail w ciągu 7 dni od wysłania zgłoszenia. Od dnia otrzymania potwierdzania udziału w Szkoleniu jest on zobowiązany do wpłacenia opłaty za zarezerwowane Szkolenie-Szkolenia lub konkretny Cykl zgodnie z niniejszym Regulaminem Opłat w ciągu 3 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego zakwalifikowanie na Kurs, na podany na stronie rachunek bankowy. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionego warunku w przeciągu 3 dni od wysłania informacji o zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniach, Uczestnik zostanie automatycznie skreślony z zarezerwowanych przez siebie Cykli, o czym zostanie poinformowany drogą e-mailową.

Po otrzymaniu opłaty za całe Szkolenie lub dany Cykl, Uczestnik zostaje przyjęty na szkolenie zgodnie z podanymi w zgłoszeniu datami Cykli o czym zostanie poinformowany drogą e-mailową w ciągu 7 dni od otrzymania wpłaty.

Rezygnacje z udziału w Cyklach szkolenia należy składać wyłącznie drogą mailową na adres: drmarusza@drmarusza.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się datę otrzymania maila z rezygnacją.

Na pytania odpowiadamy pod numerami:

+48 601 357 939 lub +48 602 573 788

Szczegółowy program kursu | Regulamin opłat | Regulamin kursu | Formularz zgłoszenia w szkoleniu

Skontaktuj się z nami

Akademia Rzeźbienia Twarzy
ul. Jana Kazimierza 11B, 01-248 Warszawa

Telefon: +48 602 573 788
Telefon: +48 602 573 716
Telefon: +48 601 357 939

e-mail: kontakt@akademiarzezbieniatwarzy.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku: 10:00 – 21:00

Wejście znajduje się od strony terenów PKP. Miejsca parkingowe oznaczone są logotypem firmy i znajdują się za szlabanem na parkingu przed Kliniką. Wjazd na parking wyłącznie po kontakcie telefonicznym.

Copyright © 2019-2022 Akademia Rzeźbienia Twarzy. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności

  • Dr hab. n. med. Wojciech Marusza
  • Zabiegi
  • Pacjenci przed i po
  • Cennik
  • Szkolenia dla lekarzy
  • NZOZ Klinika Marusza
  • Kroplówki witaminowe
  • O Akademii (zdjęcia)
  • Kontakt